Ilk Hafta

1. gün. Stajin ilk gunu, yoneticim ve bolumum’le tanismak hariç butun gunum olturmak’la geçti. Bolumundeki arakdaslar çok yardimci sahislara benziyorlar saolsunlar, bana okumama icin vermedikleri dergi kalmadi..

2. gün. şisli superoline binasinda tum paf takimi bulustu, bugun gun susumlarla ve yemekle geçti. butun gun muhabbeti guzel di…

3. ve sonrasi, sonudna bilgisayarlar geldi. tamda ipi koparmak noktasina gelmistik hani. Takimdan kimle konussam, herkez bos oturmaktan sikayetciydi. hele sukur var bi kipirdanmalar… a bide ‘ticket’ larimiz geldi. beyoglunda yemek olayi bayaaaaa iiyiymiss :)) ayli k 280 tl yemek fisi tcell’cim saolsun. yeye bitmez bu artik!

simdilik arastirmam icin bir iki konu verdiler. birde toplantilara full time gibi giriyoruz . katilimda istiyorlar. staj havasi kalmaya basladi birden sanki.

merakla bekliyoruz. haftaya neler olucak..

One thought on “Ilk Hafta

  1. OMG:)
    Sizi American saniyordum acikcasi… Archives incelemek istedim, ve mukemmel turkce makaleler, sasirdim simdi:)
    Ben de bir TCell fan' iyim. 10 yilin ustunde kullanicisiyim. Marka sadakatim ne kadar iyi goruyorsunuz, hic baska operator dusunemiyorum TCell ustune.
    TCell analiziniz cok iyi. Orasi bir tur okul gibidir, arkadaslarim var orda. Burda staj yapmaniz cok isabetli olmus, cok sevindim adiniza:)

Leave a Reply

