Kişi başına 4,500 TL ceza

haşırt to the blackboard. siz misiniz camlari catir cutur kirip sonra bir artizlik yapan. hayatimda en sinir oldugum insan tipi suru psikolojisi ile efelik yapan tiplerdir. evet o kadar  sinirlenmisim ki bu tiplere ancak assagidaki resmi ureterek sinirimi biraz giderdim saniyorum 🙂  aslinda bu sinirin sebebi eskilere dayaniyor..

hic unutmam, lisedeyken -lise gbf- adi altin kale arkasi beleş bilet alirdik. ulan arkadas, boyle sacmalik mi olur, tezavrat etmezsen, kufur edip herfiler tekme tokat  onune gelene girerlerdi. hayir bigun gercekten alicaktim herifi, tuttugum gibi tribunden assagi firlatikcatim. yapardim yapmasina ama adamlar insan degil ki birader. onun arkasainda 50 tane daha ayi var.  sirf bu tipler yuzuden henuz liseden maç’lar sogudum iste ben. iyi ki sogumusum.

şimdi gelelim mevzuya. efenim istanbul polisi olaydan sorumlu yaklasik 100 kisi tespit emis. ve toplami 485 bin TL tutan bir miktari “caydiricilik’ yasasi esas alinarak tamamını bu şahıslardan tahsil edecekmis. helal olsun cok taktir ettim.  hemen bir turk isi parmak hesabi 10o kisiden bol hemen 485 bin ile, kisi basina 4,500 lira ceza duser. oh ne guzel olmus. mis gibi.  aslansiniz amirim!

Leave a Reply

