Hürriyet’in PKK’ya muhteşem destegi..

masum havasi verilmis potansiyel cani

potansiyel caniden kastım, attigi molotof koteylinin bir sahsin uzerine gelmsi halinda cayir cayir yakabilecek olmasiydi.

Maksadim kimseye iftira filan atmak degil. Sadece bu manseti gordugumde aklimdan gecenleri yaziyorum.

Bu tarz bir manseti, ve icerigi ve olayin aslini (: molof kokteylinin bir silah olmasi ve gecmiste masum vatandaslari canice bu silah ile katledilmis olmasi) goz onunde bulunduruldugunda, bu mansetin menşei olarak, PKK ile Hurriyet arasinda, kim bilir hangi aracilar vasitasiyla yapilmis bir pazarlik oldugu aklimdan geciyor..

Konu mankeni  de ayrica super (cok affedersiniz lan *** mandem proteste ediyosun molotof ne?! git taş filan at). Zannediyorum bu tarz bir haber PKK nin yapacagi belki 100 saldiridan daha etkili olmustur.

Eger maskat polisin PKK’ya mudahele alanini daralmaksa zannediyorum cok akillica atilmis bir adim. O yuzden dedim, bu heberin bir alt yapisi bir takim arabuluculari vardir muhakkak.  Sahsen bana pek basit gozukmedi.

Leave a Reply

