Sandy kasirgasi

Greenwich_Ave,_West_Village

Greenwich Ave, West  Village NY

Buyuk bir kasirganin esiginde oldugumuz su gunde kimi ABD’lilerin tavrina bakarak, icinde bulunduklari ruh haletini dusunmemek mumkun olmuyor benim icin. Bugun 67 can alan bu firtana gercekten uzucu bir durum ama yine’de yorumumu esirgiyemiyecegim.

Resim’de yaklasan Sandy kasigarsina, kendince onlem almis bir vatandasin “Hos gelmedin Sandy Kasirgasi” ve “bunu unutmayacagim” seklinde bir not goruluyor. Firsatim olsaydi bunu yazana tek bir soru sorardim. ‘You don’t get it. Do you?’ Film gibi oldu di mi.ne de renkli.

Bunu yazdiran curet, zannediyorum,  guclu oldugu hissi altinda, karsindakinin gucu hakkinda zerre bilgi sahipi olmama durumu olsa gerek. Deniz sut liman iken, atip tutan bir insan firtinanin ortasinda kaldiginda, gemi ne kadar saglam olsada sallatilarin verdigi mide bulantisi ve karsi koyulmaz bas donmesini zannediyorum yasiyanlar bilir ancak.  Ogrendigim ve tecrube ettigim bir gercek var ki, o da tabiat’a veya arkasinda ki kuvvete meydan okumayacagidir..

Leave a Reply

